. . .

 . . .

Ja, det fick bli en ganska ointresant rubrik nu.
men jag satt just och läste i vecko revyn och kom fram till att chic e bättre.
eller vad tycker ni?
haha^^ vilket roligt inlägg.

men nu kan jag berätta hur jag tänkte när jag var liten. mamma skrev nämligen ner vad vi sa ibland.
jag ville lägga pussel och tog fram ett med musse pigg^^
och då sa:

mamma- det här pusslet är nog lite svårt hedda, det är ju för lite srörre barn

jag och min stora hjärna- det gör inge mamma, jag kan hjälpa dig!

men men, man får tröste sig med att jag bara var två då^^


Kommentarer
Postat av: moa

hejhej, as fin blogg ju ! :)

Måste ses snart!saknar lilla dig (din kameran är ju skit bra).

Kramar

2009-12-28 @ 22:43:22
URL: http://noorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0