according to you

om jag ska vara ärlig så vaknade jag faktiskt inte så tidigt idag. rättare sagt för tjugo minuter sen. men jag mår myckert bättre och är glad att jag valde att stanna hemma idag me. ikväll ska ellen och hennes skola ha en musikal -hon går i musikskola- någonstans i stan. så jag kommer inte hem förrän vid 10-11 nån gång. hinner därför inta blogga men jag har ju hela dan på mig:P ska vara lite social och fixa nua naglar tilll sommaren. har en massa ideer så vi får väl se hur det blir.
tänkte passa på att visa låten som gav mig insperation till min header nu när jag inte har några bilder att visa.

Kommentarer
Postat av: elin

är inte du sjuk gmn ?

älskar dig <3

2010-04-22 @ 10:54:33
URL: http://mellansyyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0