I love yo jump!


bild från arkivet:)

har varit en superdag i skolan om man bortser från att jag försov mig på morgonen:P typiskt mej. efter idrotten gick vi till felicia och åt lunch och kom därför försent ännu en gång, hehe. men läraren verkade inte bry sig om det så mycket. det har varit stråladne sol hela dagen, och igår. jag inès och elin hade inget och göra så dom tvingade mig att sätta upp studsmattan. det var värt besväret och jag tackar mina vänner för det:D nu ska jag hoppa in i duchen och sedan svenska hollywoodfruar. kommer bli lite dålig uppdatering i veckan om jag inte hinner blogga i skolan...

Kommentarer
Postat av: M O A

jag älskar dej hedda gädda :D

2010-04-13 @ 20:42:56
URL: http://noorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0