sun and sun, maby little rain...








i love you all!

nu har jag badat i ett varmt bad med ansiktsmask och hårinpackning. det var megaskönt efter en ganska svettig helg:P
vi bodde supern'ra vattnet på fotbollslägret.  i fredags hade jag det mysigt med vänner opch cheesecake. det var mycket skratt och lite bus. fick superfina presenter och jättemånga armband. även godis, och eftersom jag tänkte ha godisstopp två veckor framåtr så blir det nog lite svårt med en massa godis liggande hemma. jaja, nu blir det mat och seda ska jag packa inför skolan. blir sängen tidigt så jag orkar gå upp.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag hade jätte mysigt , det var bäst den kvällen ! love u hedda <3

2010-04-18 @ 20:02:20
URL: http://ebbaochcornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0