to night´s gonna be a good night xD



fick ideen från elin att ta denna bild:P
bjuder på dagens outfit och dagens nagellack:P
hoodie:ellens gamla skoltröja
shorts:avklippta jeans
srupbyxor:h&m

ska snart studdsa iväg till moa, jag och familjen ska äta där innan brasan. kommer att träffa många underbara vänner där och sedan sover jag över hos moa:D blir nog många bilder men dom visas inte för än imorn.
ska packa det siste inför kvällen och sen hoppas jag att vi ses vid majbrasan!
glad valborg? (hehe, kan man säga så?) :D

Kommentarer
Postat av: E L I N

du skrev inte att du hade fått ideen ifrån mig att ta bilden sådär som du sa :P

haha,

älskar dig gmn !<<333333

2010-04-30 @ 17:37:00
URL: http://mellansyyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0