drömmer mig bort i skolan

hellu

nu sitter jag i datasalen och drömmer mig bort till skolavslutningen! vi ahde så himla mysigt förra men ändå så himla sorligt. jag westberg, emma, tove och sandhya sjöng your beautiful så varje gång jag hör den tänker jag på skolavslutningen... SOMMAR! jag vill ha sommar! saaå jag börjar bli trött på all snö nu och vill bara att det vita ska förvandlas till grönt. senare idag ska jag hem till finaste felicia med fulaste moa haha! vi ska baka lite och dricka varm oboy, mysigt! men felicia och jag har lovat varandra att inte sätta på datan för tiden bara rinner bort då.men jag bloggar mera när jag kommer hem från lagmötet. börjar nu!

puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: elin

aa , saknar sum som fan ! ;]

2010-02-22 @ 18:33:33
URL: http://mellansyyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0