om man har fått ett liv så måste man leva det♥

hejsan

japp, idag har jag varit i stan med mamma och syster, super mysigt!
syster och jag fick sminkkurs på FACE (en julklapp) och även lite produkter därifrån.
men min kamera funkar typ inte såjag kan inte ladda upp bilder på dagens köp, men jag laddar upp dom från internet ist så kan ni se dom ändå :D

köpte en foundation och även ett puder på FACE.

   
en fin bikini till sommaren (blev lite konstig färg på bilden)

och en väska som jag kan ha i skolan :D (den är större än vad den ser ut! )

ja, det var det. jag kommer att bli rätt så pank efter den här månaden eftersom att jag ska åka till stan med fionaste moa på tisdag och senan till skärholmen med finaste malvina (som jag hatar eftersom hon är i new york :P haha) om tre veckor, men men, om man nu har fått ett liv så måste man ju leva det också!
nej men nu ska jag gå upp tilkl resten av familjen och senare ikläll så blir det nog lite one tree hill:)

puss&godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0