Hemma!

hellu

nu så e jag hemma igen, jag kom hem så sent igår så jag hann inte blogga.
vi har haft det super trevligt och varit på: ishotell, snöfertival och esrange(rymdbas)
jag tog super mycket bilder men dom kommer inta alla på rn gång.
men nu så laddar jag upp några!

påflygplatsen i kiruna. (lite muppad bild men jag hade ju suttit på flyget:P)

Max, den gulliga sonen till mammas kompis som vi bodde hos!

här sov jag, mamma och ellen. mysigt! vi såg på nothing hill på kvälllen så jag laddar upp låtar längre ner^^

de e as fin natur där uppe men -30grader! kallt^^ (dålig skärpa)


1: when you say nothing at all(ronan keating)
2: when you say nothing at all(alison krauss)
jag tycker att den med alison krauss är bäst...:)
kommer fler bilder när jag har tiod! då kanske jag redigerar några också.
nej men nu ska jag gå och sova

godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0