lot's of pictures

hellu

har just kommit hem från en hockeyträning så jag ska hoppa in i duchen^^
men först ska jag lägga in lite bilder, jag tog as många igår och idag så jag lägger in dom från idag lite senare ikväll.

hos farmor och farfar^^ hon gör alltid så fint fast det bara var en vardag!

mysigt med öppen spis^^

och självklart en efterrätt som toppar allt!

är lite nere på grund av en sak så jag ska typ gå nu, orkar inte blogga mer nu men jag kanske kan blogga mer sen om jag hinner!
kanske denna låt kan göra mig gladare?

vanessa carlton- thousand miles

puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

*Host, Host! Men var det det inte din storta syster Ellen som tog sista bilden??! ;P

2010-02-25 @ 22:55:03
URL: http://lillburken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0