PRESENTER

hellu

har varit en stund med elin idag, igentligen så skulle jag på fotboll men jag kan inte gå på grund av ont i ryggen:(
hockey matchen igår gick inte så bra och den slutade 6-1 till dom.
men nu till något roligare, presenter!

1.converse från mamma & pappa
2.ansiktsmask från chicki & kåre
3.pennvässare från mormor
4.armband från mamma & pappa
5.ögonskugga från chicki & kåre
6.lösögonfransar från chicki & kåre
7.nagellack från chicki & kåre
8.suddpenna från mormor
9.linjal från mormor
10.strumpor från mamma (hon har stickat)
11.pennor från mormor
12.peng från mormor
13.kreditkort från mamma & pappa (fick även lite pengar på det:D)
14.bläckpenna från mormor
15.lepsyl från chocki & kåre
16.pennfodral från mormor

ja, det var superfina presenter tycker jag!
kommer även några bilder från min födelsedag sen!

puss&kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh,vad fina grejjor,älskar dom rosa skorna!

2010-02-11 @ 13:01:22
URL: http://mykke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0