tre saker på en dag!

tjoo

nu har jag just kommit hem från en händelserik dag!
tre "stora" händelserom man kan säga så:P

-läsarträff med foki på cocoo:
japp, där var jag och typ dog!
nej men det var helt sjukt för alla ville komma in i den lilla affären där foki satt,
så alla tryckte som fan när man stod i "kö" där ute.
till slut fick polisen komma!
men när man kom in i affären så gick det bättre, visst var det lite knuffar där med men det var betydligt lugnare.
där inne träffade jag iallafall foki! hon var lika snäll och gullig som hon verkar i bloggen!
köpte ett fint armband och fick 15% rabatt.


-vann tävling på elin & felicias blogg!
jaaaa! jag vann tävlingen om en film och ett halsband på elin och felicias blogg!
blev supergald när felicia skrev det till mig!

teater med farmor+kusin
vi såg Jane Air, den var helt okej men lite gammaldags på språket.

ja, det är iallafall vad jag kallar en händelserik dag:)

sleep tight♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0