underbar dag !

tjoossan

nu ska jag berätta om min alldeless underbara dag!( för er som inte vet så har moa elin och julia och jag en "tradition" att vi alltid fixar en liten överaskningsdag för den som fyller år)

10.00
moa, elin och julia knackar på. dom visar upp ett jättesött bildspel som dom hat gjort med bilder på oss och kompisar. sedan går moa och julia i förväg hem till moa för att fixa lite, medans jag och fixar i ordning mej.
sedan vid 10.30 så går elin och jag  ut i kylan och tar oss till moa.
10.45jag eskoteras (stavning?) till moas rum där dom har tänt tusentals ljus och har "bäddat" men madrasser.
tillsammans tittar vi på leagily blond tre!

12.15
jag får svara på lite frågor som dom pusslat ihop och får bokstäver för rätt svar. med dom bokstäverna skulle jag skapa ett ord som skulle leda mig till min present. av dom bokstäverna jag hade så blev det ordet: BOKHYLLAN.
så jag gick dit och hittade ett fint paket med cupcakes på:)
i paketet så låg den nya boken av stehany meyer! jag har önskat mig boken länge så jag blev super galad! tack sötnosar<3

12.30
vi gick ner och jag fick sätta mig vid bordet medans dom prasslade i köket. sedan kom dom ut med en hamburgare med ett parrasoll i, superfint! när den var slut så kom dom ut med ännu en rätt. nämligen en supergod kladdkaka och varm oboy med grädde! mumms <3

14.00
julia skulle åka och bowla så hon var tvungen att gå, så vi plockade undan maten och sedan gick vi upp och spelade lite wii. haha, jag suger!

15.00
jag kom hem och börgade göra mig iordning för hockeyn.

18.00
jag kom hem och dushade, och nu sitter jag här och skriver:P moa kommer nog snart för hom och en annan familj ska äta här, myspys! sedan kanske jag går till elin och slaggar dr.

ja edt var väl en bra dag? jag blev asglad och blev nog mest glad över bildspelat för det var verkligen auperfint!
jaja, kanske läggar in lite bilder senare om jag hinner men  jag får se.

puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0