HEMMA IGEN

hejhej

nu e jag hemma och på gott humör efter en trevlig lunch med kusinerna! dock var inte min äldsta kusin malin med, hon blev kvar på sirlanka ett tag till!

nu kommer lite bilder som jag lovade!


farmor mat som jag kallar det:P
kött, potatis, svampsås, sallad, baguette!


god frukt från sirlanka!


ena halvan av bordet:P


andra halvan av bordet!


världens gulligaste hundar!
v-Doris     h-Maja


hihi, farmor e så gullig!
hon hade köpt godis till alla "barn", blev speciellt glad för hubba bubba tuggummi!

det får nog bli det sista inlägget för idag, för jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll.
det e så hemskt att skolan börga imorn! kan knappt fatta det.

sov gott♥


Kommentarer
Postat av: moa

sv: Det va synd att du inte kunde, saknade dej ! Krya på dig. Kommer du imorron ? :)<3

2010-01-10 @ 21:01:01
URL: http://noorpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0