SOVA?

hejhej

asså gud, jag vill bara sova!
jag gick ju upp sex imorse så det kanske e rimligt, men inte såhär trött.
jaja, jag tänkte iallafall vara lite duktig och lägga ut lite bilder på min och elins kladdkaka!
sedan en schema på veckans träningar!



hihi, blev en fin gubbe på:P

SCHEMA:

måndag- fotboll

tisdag- plugg

onsdag- fotboll + hockey math (kan dock bara göra en)

torsag- plugg

fredag- hockey + fotbolls match (kan inte heller här göra båda)

lördag- hockey

söndag- fotboll + hockey

japp, det e den här veckan...

jaja, godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-17 @ 20:53:17
Postat av: ebba

svar: tack så mycket :D <3

2010-01-17 @ 20:53:30
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0