SYSTER HAR KONFIRMERAT SIG







där nar några av dom många bilder jag tog idag! har haft det urmysigt med många fina personer som jag inte träffat på länge^^ systemkameran har använts flitigt hela dagen och inte bara av mig utan av alla andra med!

denna vecka ska jag till umeå med sötnosen ines! ska bli bäst päst! jag åker imorn eller övermorn. hoppas självklart på imorn ;) sen blir det kanke ett eller två inlägg innan jag åker iväg igen! till gävle då och så där kommer det att gålla på till sista veckan :D kul men packat, haha.

Kommentarer
Postat av: felicia

tacktack! ha det så kul i umeååååå :) puss

2010-07-18 @ 20:41:32
URL: http://feliciajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0