BOWLING=TRÅKIGT NÄR MAN SUGER! HAHA, MEN KUL MED FINA KOMPISAR SOM FÅR STRIKE TYP JÄMT !





härliga bilder från en härlig dag! och härligare kommer den bli! (var tvungen att redigera bor mitt ansikte på första bilden, så drogad ut :P )

har haft en fantastisk dag med klassen än så länge! kommer att sakna alla när jag börjar i mörbyskolan :( jag suger verkligen på bowling men det är kul det med, speciellt när man kan skratta åt det med sina vänner:D ska packa det siste och sen hämtar felicia upp mig så åker vi och hanslar innan det blir tältning på skarpö, kan det bli mycket bättre?♥

Kommentarer
Postat av: C L A R A

vilken snygg tröja, HAR OCKSÅ EN SÅDAN!!

2010-06-10 @ 21:05:19
URL: http://clarissaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0