RINGER I ÖRONEN!




har alldrig hört så mycket skrik eller skrikigt så mycket i hela mitt liv! haha, ibland visste man inte ens varför man skrek, man skrek bara för att alla andra skrek :) jag sitte här med ringade öron och äter glass för att jag har så ont i halsen:) men allt detta var det vrt för den här kvällen var helt magisk!

syster och jag åkte in till stan innan och åt en riktig gorm´e linch på donken, shoppade lite och hade det allmänt trevligt.och trots min brist på pengar kunde jag inte låta bli att köpa envirkad tröja från bikbok!
får se vad jag hittar på idag, hoppas på att en jag kan vara lite social och kanske hitta någon kompis :)

men nu blir det frukost! troligen glass;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0