THERE IS NOTHING YOU CAN DO THAT CAN´T BE DONE, ALL YOU NEED IS LOVE.



skit dålig skärpa men jag gillade den ändå :) ser ut att vara i en film eller nåt XD (BOVLINGHALLEN)

det blev ingen james bond film till min stora besvikelse :( vi hittade ingen som vi kunde hyra. jag var verkligen sugen på action med shitsnygga "badboys"! haha XD men det blev en annan film som var helt okej, dock inte den bästa när man är sugen på action. men men, that´s life you know. någon kväll ska jag hyra hem flertal med bondfilmer och bara nörda!

ska snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorn och döma. men det är bara furtio minuter och man får hundra spänn så jag klagar inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0