dålig uppdatering :S

hejsan

förlåt för den urkassa uppdateringen men jag har haft ont om tid och datan har inte fungerat...

moa och jag hade det superbra i stan! dock hittade vi inte så mycket att köpa. våra mammor däremot hottade en hel massa fina saker :P jag hittade iallafall två fina tröjor på monki! blev supernöjd med dom och dom kostade bara 100:- st! det gör inte så mycket att jag inte hittade det jag hade tänkt, jag har ju faktiskt en till shoppingrunda planerad med fina malvina.

idag ska jag bara vara hemma men sedan ikväll så ska jag till blå porten och äta med familjen! mysigt :)


vi hann med ett mysigt fika på wayne´s coffee

mina två tröjor, och en konsig bild på mej och moa i omklädningsrummet på monki, (sorry för dålig bildkvalite)

ja, det var det. kanske bloggar mer ikväll beroende på hur sent vi kommer hem.

puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0