I'm gonna be a judge!

hellu

klantade mig nyss och tog bort förra inlägget:P
har just tagitett långt dkönt bad med musik och olika produkter som får en att känna sig fräch:P
idag har jag varit på domarkurs i vaxholm. jag ska nämligen skaffa mig ett jobb, som domare! haha, det finns en möjlighet att tjäna lite extra penagar och lära sig spelet, så pengarna är bara ett plus:P
jag vet att jag har uppdaterat uselt den här veckan (inga bilder t.ex) men det har varit så mycket aktiviteter.
hade föresten supermysigt igår med hela hockeylaget här hemma:) men jag skas iallafall bli bättre på att uppdatera denna vecka, innan jag åker upp till fjällen och äker runt i backarna!
dagens outfit:



Kommentarer
Postat av: elin

tack :) dtsm ! <3

mamma skjutsar imorgon :D

2010-03-28 @ 18:26:16
URL: http://mellansyyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0