...it's like i'm frozen, my mind's somwherw else...

tjossan

ska snart möta upp moa på busshållplatsen och sen drar jag på en sista fotbollsträning innan jag åker:)
skolan idag har varit kul, delvis för att det mesta man tänkte på var att det snart är påsklov men det räknas väl också?
har lånat en ny bok på engelka:P känns som att jag behöver utöka mitt ordförråd. engelska är mitt favorit ämne men jag har fått oturen att få en lärare som inte verkar tycka detsamma:S boken heter text game och verkar lite "töntig", haha jag är mer för spänning än relationsböcker:)


hehe, igår bakade jag och syster min chokladbollar. ellen kom då på den "dumma" ideén att ha kolasås på, det var sjukt gott och man kan säga att vi åt för många:P men idag spran vi fyra kilometer på idrotten så det känns bättre!haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0