sjuk och trött:S



haha, lite bilder från när vi var och hämtade min söta lilla vovve maja:P

ja, idag gick jag hem från skolan pga huvudvärk och ont i halsen. kanske ska in till sta senare idag och möta pappsen men det är bara om jag orkar. vi ska nämligen försöka hitta ett par nya snowboard skor till ej. dom gamla är way to small!
längtar till torsdag när vi ska upp till fjällen! hörde av en fågel att fernando skulle ha datorn i bilen och där finns det tydligen two and a half men avsnitt, hehe jag kanske har skrivit det tidigare. men det finns tyvvärr inte något trådlöst internet...
jaja, nu ska jag dra mig upp och titta på top model, sen blir det dubbelliv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0