cocacola, cocacola, cocacola, cocacola.



cocacola and me!

sorry att jag inte har bloggat på hela helgen! och det blir värre för jag har inte heller tagit några bildrr... men jag har haft det superbra, mycket skratt och bad!julia ligger just nu och sover i rummet intill:) hon sov här igår efter att vi hade varit på bio! vi såg the last song, den var grymt bra men sorlig och både julia och jag satt och grät  i salongen XD

fär första gången på länge ät det pisdåligt väder! och som lovat ska det fixas lite med bloggen idag! men nu ska jag gå in till min sovande vän :)


Kommentarer
Postat av: Malvina

Snygg bild, undra vilken otroligt duktig fotograf som har fotat den???? o..o

UU

2010-05-26 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0